Branding firmy art.Locum, działającej na rynku deweloperskim od ponad 20 lat. Najpierw jako BRE.Locum, następnie mLocum i Archicom Polska. Spółka obecnie realizuje inwestycje w Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i Łodzi.
Branding firmy art.Locum, działającej na rynku deweloperskim od ponad 20 lat. Najpierw jako BRE.Locum, następnie mLocum i Archicom Polska. Spółka obecnie realizuje inwestycje w Poznaniu, Krakowie, Trójmieście i Łodzi.
Dla art.Locum zaprojektowaliśmy logo, księgę znaku oraz podstawowe materiały korporacyjne. Dziękujemy za zaufanie.
Stworzenie identyfikacji wizualnej Konopackiej było wymagającym zadaniem. Projekt miał łączyć w sobie historię i nowoczesność, jednocześnie pozostając lekkim i plastycznym. ctlmedia trafiło w punkt, tworząc elegancką i ponadczasową koncepcję, która nie tylko podoba się klientom, ale też zauważalnie podbija nam efekty w kampaniach performance.